.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضايت 80 درصد گردشگران از سفر به مازندران

مدير كل رسيدگي به شكايات استانداري مازندران با اعلام خبر فوق گفت:آمار هاي رسيده از ستاد تسهيلات سفر و 11 بازرس ثابت و 3 تيم 3 نفره در محورهاي هراز،سوادكوه و كندوان ارسال شده نشان از رضايت 80 درصدي مسافران دارد.

شعبان واحدي در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد تسهيلات سفر مازندران، از حصول 183 پرونده شكايات خبر داد و گفت: نوروز امسال نسبت به سال گذشته در همين زمان 83 درصد كاهش شكايات مردمي داشته است.و 82 درصد نيز با كاهش پرونده هاي ارسالي به تعزيرات حكومتي مواجه بودهايم

اين مقام مسئول از هماهنگي و تعامل دستگاه هاي اجرايي مستقر در 8 كميته ستاد تسهيلات سفر در مازندران ابراز رضايت كرد و تاكيد كرد با توجه به افزايش 283 درصدي مصرف بنزين در مازندران و سفر مردم با خودرو هاي شخصي تصادفات جاده اي از 1 هزار و 176 مورد تصادف در سال گذشته به 212 مورد در نوروز امسال با كاهش 43 درصدي در اين مورد روبه رو بوده ايم

وي از بسته شدن يك نانوايي به دليل تخلف در فريدونكنار خبر داد و افزود:با معدوم شدن 4 هزار و 128 كيلو مواد فاسد در مازندران در نوروز امسال نسبت به يك هزار و 996 كيلو در سال گذشته با 106 درصد افزايش داشته است.

واحدي افزود با وجود ترافيك سنگين يك ساعته در محور رويان به نور در روز گذشته به دليل سرويس دهي خوب به گردشگران و تنوع برنامه هاي فرهنگي در استان و به خصوص جاذبه هاي موجود در منطقه براي مسافران آزاردهنده نبود.

مدير كل رسيدگي به شكايات استانداري مازندران در ادامه گفت با تدبير سازمان بازرگاني و توزيع به موقع سيب و پرتقال و ديگر اقلام مورد نياز مردم موجب رضايت عموم مردم بوده است.

وي افزود:با خدمت رساني آموزش و پرورش در زمينه اسكان فرهنگيان و تامين همه نوع امكانات در مدارسي كه به اين منظور اختصاص يافته است نيز تا اين لحظه شكايتي در بر نداشته است.




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.